fredag 27. april 2012

Mens vi venter på sommeren!


Det nærmer seg sommer og strikkedukkene har fått ny t-skjorte og shorts. Den lilla kjolen fikk jentene i julekalenderen i desember.




Det er virkelig morsomt å strikke disse små plaggene. Og det går unna i en fei. Det er også en veldig fin måte å få brukt opp litt restegarn på.


Har du lyst til å se bilder av noen av de andre klærne jeg har strikket til dukkene kan du gå inn her eller her.


Jeg vil få takke for alle de super hyggelige kommentarene dere legger igjen. Jeg setter veldig stor pris på de. Jeg vil også få ønske dere alle en riktig deilig helg. Jeg ser værmeldingen lover bedring i været her på Østlandet, og det skal bli deilig for nå synes jeg det har regnet nok for en stund. Nå er det nesten så vi kan skryte av at vi har sjø utsikt utover jordene her. :0)
God helg!

2 kommentarer:

H. sa...

Såååå herlig klær de søte dukkene har fått seg :)

Gooood helg til deg også - så håper jeg solen skinner hvor du er. Gjorde det på Tjøme idag, deilig var det ;)

FO - 2 sa...

Supersøte,
- og med fargerike og flotte antrekk.

(-: