tirsdag 13. november 2012

Pepperkakehus på trykk!


En dag i slutten av august fikk jeg en hyggelig mail fra BoligDrøm med spørsmål om de kunne få bruke bilde av pepperkakehuset vårt i et inspirasjonssak de skulle ha om pepperkakehus i Juleutgaven av BoligDrøm. Svaret ble så klart ja, og nå kan du se bilde av pepperkakehuset vårt fra ett par år tilbake i BoligDrøm Jul.


Har du lyst til å se det opprinnelige innlegget med flere bilder av pepperkakehuset her kan du trykke her. Og har du lyst til å se innlegget med mal til pepperkakehuset kan du trykke her.


Ønsker der alle en fortsatt fin uke!

4 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Her var det jammmen mange flotte pepperkakehus!
Jeg har aldri vært flink til å lage pepperkakehus, og kjører på med ferdig pakka! Stas for unga likevel!

Klem Vivi

Tovepia sa...

Så artig!!..og jeg har brukt dine strikkede lystrekk i fb-sida Lun & Lett; linket selvfølgelig;)
Flotte gardiner under her også!
Ha ei god uke videre, klem;)

Anne (Moseplassen) sa...

Nydelig hus!
Jeg tenkte faktisk akkurat på pepperkakehusplaner for året, tenker det blir en hel liten landsby herifra :)

H. sa...

Oh my god !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette var fantastisk fin å se - ikke rartbladet ønsket å bruke dine bilder, ingen greier å lage maken, vettu :)

Fineste jeg har sett !

Gratulerer med å få bildene dine i bladet, da vet jeg hvilket "juleblad" jeg skal kjpe, noe jeg har lurt veldig på - men nå vet jeg det blir: BoligDrøms juleutgave !

Blir det pepperkake hus i år da?

Det blir det ikke her, kun pepperkaker....hehe