torsdag 20. desember 2012

En hyggelig før jul presang!


Jeg var så heldig at jeg vant trekningen som Helen hadde på bloggen sin, av en herlig forundrings pakke. Her var det fine bånd til å pynte med til jul, lesestoff og telys. Litt søtt til kosen var det også.


Flax loddet som lå ved, ga en gevinst på 25,- de har jeg tenkt til å investere i et nytt lodd. Så kanskje det blir en ekstra gevinst til jul. :)  Men det beste med pakken tror jeg var det utrolig hyggelig kortet som lå ved. Veldig hyggelig Helen og tusen takk!

Helen har en veldig hyggelig blogg, hvor du kan se og høre om hennes liv i Italia men også endel fra Norge. Har du lyst til å ta en titt på bloggen til Helen kan du trykke på linken her.


Jeg vil også benytte anledningen til å ønske velkommen en ny følger av bloggen. Jeg setter stor pris på at du vil bli med videre. Jeg må også få takke for alle de hyggelige kommentarene, de gir stor glede. :)

Ha en fortsatt fin torsdag, og husk å kose dere litt også i denne hektiske førjuls tiden. :)

2 kommentarer:

Anna Therese sa...

Så heldig du er da :)
Masse fint du har fått.
Ønsker deg en fin førjulstid <3

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Mye kos der ! Ha en fin førjulstid :-)