lørdag 13. desember 2014

Årets pepperkakehus 2014


Det begynner å bli lenge siden siste innlegg, men her kommer et lite livstegn fra meg. Ukene går fort og jeg er nå i innspurten på mitt tredje og siste år av bachelor studiet i sykepleie. Alle eksamener er nå unnagjort, men det er ikke juleferie riktig enda. Først må jeg, fredag i neste uke, levere min prosjektbeskrivelse til bacheloroppgaven. Etter det blir det en etterlengtet juleferie. :)

Bildene i dag er av årets pepperkakehus. Malen til huset finner du her.




Håper dere alle har en riktig fin adventstid. :)

5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Hei
Du verden så flott pepperkakehus, som dere har laget. Der kunne jeg godt tenkt meg å bo.
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem vivi

Marianne sa...

Det var et flott pepperkakehus! God søndag! Klem Marianne

Hjertelig sa...

Veldig sprekt hus i år!

H. sa...

Som de sier i The Julekalender:
Det var berre lekkert !!

Lykke til med oppgaven, tenker du lengter etter juleferie nå...god jul :)

naturglede/Randi Lind sa...

Kjempefint hus da! :)