fredag 1. juli 2011

Søtsug eller bare litt sulten!

Noen ganger får jeg ett veldig sug etter noe søtt. Det kan da være greit noen ganger å kose seg med noe som gir litt "riktigere" næring til kroppen enn sjokolade og annet snop. Jeg har derfor laget mine egne müslibar. Disse smaker i grunnen veldig godt ved siden av en kopp med te. Og stiller både sult og søt hunger.


Oppskriften har jeg fått av min søster og du finner den på hennes flotte blogg hvis du trykker her. Om du ikke skulle ha lyst på oppskriften anbefaler jeg uansett å ta en titt på hennes blogg FruEnerstad. Der finner du inspirasjon til mange spennende sy prosjekter og mange andre ting.


Jeg vil også takke for alle hyggelig kommentarer som jeg får på bloggen. Det er alltid veldig hyggelig å høre fra dere. Ønsker dere en fortsatt fin fredag og en deilig helg. :0)

Ingen kommentarer: