onsdag 7. september 2011

Pakke i posten!

For en liten tid tilbake var jeg så heldig at jeg var en av vinnerne i  en give away hos bloggen LykkeLise, og i går fikk jeg hentet pakken med premien på posten. Det er alltid så spennende å motta slike overraskelses pakker i posten.


Pakken var fra Gourmet Pikene og inneholdt mye forskjellig spennende. Noe har jeg så vidt fått smakt litt på og det tar nok ikke så lang tid før resten også må testes. :0)




Jeg vil også få takke for alle de hyggelige gratulasjonene i forbindelse med konfirmasjonen. Det er virkelig hyggelig at dere legger igjen hilsener. Og det gir meg også mulighet til å oppdage mange av deres spennende blogger. :0)

En riktig god onsdagskveld ønsker jeg dere alle sammen.

3 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Gratulerer med premien:) Ser ille godt ut;D

Monica sa...

Hei på deg.
Så spennende pakke ;)
Ønsker deg en riktig fin høstkveld.

Janne Tove sa...

Her ser det ut for at det kan bli mykje fin lesing så eg legg meg til som følger og gler meg til framtidige innlegg:-))

Tusen takk for gode ord på bloggen min - du skal vite at kvar ei helsing eg har fått siste dagane har fyllt hjertet og stova med god energi - takk

jannetove