fredag 9. august 2013

Antikk grå!


Da er endelig hele huset blitt malt ferdig i antikk grå. Sist sommer byttet vi panel på veggen ut gårdsplassen, har du lyst til å se bilder fra den jobben kan du trykke her.  Siden vi skulle skifte farge fra hvitt til antikk grått måtte det males to strøk og som sikker noen av dere husker hadde vi ikke spesielt godt malevær sist sommer, så vi rakk kun å male to av sidene på huset.


Men nå er endelig resten av huset ferdig malt også og vi er kjempe fornøyd med resultatet. :)


Til venstre i bildet kan du skimte de nye taket over uteplassen. Vi er nesten ferdig, men som dere kanskje ser mangler takstein. Vi håper å bli ferdige med det siste som gjenstår i løpet av helga, så da kommer det flere bilder.


Jeg vil også benytte anledning til å takke for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen. De jeg setter stor pris på. Jeg kan også opplyse om at 17 åringen har det veldig bra i USA og at mammaen (les meg) også har følelsene mer under kontroll. :)


Ha en riktig fin helg!

8 kommentarer:

H. sa...

Nyyyydelig farge på huset !

For ikke å snakke om så fint hus dere har.

Blir moro å få ferdig utestuen, håper godværet holder ut helgen.

Gooood helg !

Lisbeth sa...

Wow, for en jobb! Godt den er unnagjort :) Veldig fin farge, den ønsker jeg også, men er foreløpig nedstemt...
God helg til deg :)

Elisabeth Solum sa...

Delikat farge du har fått på det flotte huset ditt!

Vivishagerom sa...

Så stort og fint hus dere har. Vi har også malt opp igjen huset i sommer. Det er litt av en jobb, men det blir så fint etter på.
Vi har brukt samme farge :)

Ønsker deg en fin helg. Klem

Janne sa...

Hei.
Kjempefint hus :) Huskee du hvilken hvitfarge dere brukte på detaljene, lister osv?

Anonym sa...

Det lurer jeg og på... Hva slags staffasjefarge har dere brukt?? Holder på og male huset vårt i Antikkgrå mø, men er litt usikker på bomull, eller Eggehvit, som staffasjefarge�� ...veldig fin kombinasjon på huset ditt!������

Hobbybruket sa...

Hei.
Tusen takk for hyggelige kommentarer. Vi har brukt eggehvit på detaljene. Dette er samme farge som vi har på vinduene og dørene.

Anonym sa...

Hei.
Likte fargen på huset ditt kjempegodt og ønsker meg gjerne den nå som vi skal male huset vårt fra hvitt til grått. Kan jeg spørre hvilken type maling og hvilken fargekode som er brukt ? Skal inn å hente fargeprøve nå i dag.

Alt godt