tirsdag 30. november 2010

Adventskalender

Da er november snart slutt og i morgen er det 1. desember og jeg kan offesielt starte pyntingen til jul. Adventskalenderen er nå kommet opp, og ungene er ivrige av forventning.





Denne adventskalenderen laget jeg ved å sy poser i tre forskjellige stoffer. Jeg printet ut tallene fra 0-9 på PCen i den størrelsen jeg ville ha og brukte de som mal til tallene på posene. Posene er knyttet sammen og hengt opp i rekkverket til trappa med hyssing.
Jeg liker å begynne å pynte til jul i starten av desember. Jeg tar ikke frem all pynten med en gang, men posjonerer det ut sånn litt etter litt. Jeg synes dagene i desember før jul nesten er de beste. Du kjenner at gleden og forventningene vokser hos både små og store. Det er så mye hyggelig en kan gjøre sammen.

Ha en fortsatt fin kveld.

Ingen kommentarer: