mandag 1. november 2010

Snøkrystaller

Da er november her og det går fort mot advent og jul.
Jeg holder for tiden på å med forberdelser til Julemessa på Prestegården i Vestby lørdag 20. og søndag 21. november. kl 10.00-16.00 og 12.00-16.00.
Dette er en messe dere burde få med dere. Her er det mulig å gjøre mange gode kjøp i veldig hyggelige omgivelser. Du vil komme i den gode førjul stemningen.



Her ser dere bilde av snøkrystallene jeg holder på å brodere for tiden. Jeg tror disse vil gjøre seg veldig godt på juletreet, i vinduet eller som pynt på bordet. Det finnes sikkert mange flere bruksmuligheter for disse, så her er det bare å slippe kreativiteten løs.

1 kommentar:

Mokka sa...

Disse snøkrystallene synes jeg er helt nydelige.
Jeg skal helt sikkert sikre meg noen eksemplar på julemessen.