onsdag 16. februar 2011

Posekaos


Jeg er inne i en periode nå hvor jeg føler for å få litt orden og system rundt meg. Og har en først litt pågangsmot er det viktig å sette i gang for en vet ikke hvor lenge det varer. :)

Ett område hvor det her hjemme har hersket kaos i lengre tid og som har vært en kilde til irritasjon, er skuffen med alle posene. Jeg har en venninne som har en teknikk hvor hun bretter sammen hver enkelt pose til en pen liten trekant. Det fungerer ikke i min familie. Vi er litt mer "vi stapper poser til de tyter ut". Dette fører til at skuffen blir så full at når du først har fått opp skuffen får du ikke lukket den igjen. For da har posene est ut til dobbel størrelse.



Jeg har i lengre tid hatt planer om å gjøre noe med dette, og i går fant jeg ut at tiden var inne. Så nå har jeg sydd en pose i stoff som passer til skuffen (den er skrå i fronten) med åpning i toppen.


Ble i grunnen veldig fornøyd med at jeg får utnyttet plassen, det ser penere ut og posene holdes på plass. Kan bare ikke skjønne hvorfor jeg ikke har gjort det før. :)
Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer: