lørdag 26. mars 2011

Blått er flott!

Jeg har forelsket meg i den nye serien til Green Gate som heter Fay. Foreløpig har ikke forhandleren her jeg  bor fått inn så mye. Men jeg fikk sikret meg den ene typen  kopp uten hank og tre oppbevaringsbokser i metall.




Jeg likte ekstra godt at disse koppene hadde dette tekstmotivet inne i koppen, og blåfargene er bare kjempefine. Men så har blått alltid vært en av mine favoritt farger.





Jeg likte også godt disse metall boksene. Det er alltid praktisk med bokser som en kan oppbevare diverse småting. Jeg tror kanskje jeg skal bruke de til å oppbevare noe av teen min i. Gleder meg til resten av produktene i serien kommer inn.

2 kommentarer:

Hege sa...

Det var da en kjempe nydelig serie :O) Skjønner godt at du falt for den :O))

Trine sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)
Dette var et ukjent Green gate mønster for meg, kjempefint!
Så mye flott du lager, du er en racer på håndarbeid!