onsdag 23. mars 2011

Det vokser og gror

Det vokser og gror ute i sårommet mitt, og jeg har fått pottet om de små chili og pelargonia plantene mine. Hvis alle chilipantene vokser til, tror jeg det kan bli i overkant mye. Men regner med at det ikke blir noe problem, jeg finner sikkert noen som jeg kan dele med. :)





Noen av røttene var så lange at de måtte klippes litt kortere før jeg kunne plante de.





Nå begynner det å bli tid for å så flere nye sorter, regner med å gjøre det en av de nærmeste dagene. Gleder meg veldig til det blir varmt nok til at plantene kan flyttes ut i drivhuset.

I det siste er det kommet til noen nye som følger bloggen min. Det synes jeg er kjempe hyggelig. Det er også veldig gøy med de hyggelige kommentarene dere som er innom legger igjen. Det setter jeg pris på.

Ha en flott dag. :)

1 kommentar:

Karna sa...

Åhh så flink du er, tenk nå er det ikke lenge til vi kan gå ut for å plukke selvdyrket salat til middagen...åhhh som jeg gleder meg....Fikk en pakke på jobben en dag, levert i en mini palle med opphøyde kanter, den skal jeg ta med meg i helgen for å lage til for urteplanting har jeg planer om...har to store kasser til grønnsaker, men maglet akkurat en slik mini palle...så får en se om det blir liv i løpet av sommeren....GOD HELG!