mandag 14. november 2011

Hjerter hører med!


Jeg liker å pynte med hjerter og spesielt til jul. Hjerter som symbolet på kjærlighet hører naturlig hjemme i julefeiringen synes jeg.


Jeg har derfor nå sydd opp flere av både store og små hjerter for salg på Julemessen til helga.



Da jeg var innom IKEA her om dagen kom jeg over disse utrolig fine mini granbuskene. De er kunstige, men det er vanskelig å se selv  på nært hold. Planen er at disse skal få lov å pynte opp ute på trappa litt nærmere jul. Men enn så lenge er de blitt stående på kjøkkenet ved siden av vedkurven.



Men nå får jeg gå tilbake til Julemesse forberedelsene mine. Må dere alle ha en hjertelig god kveld. :0)

4 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Så enkelt og så fint:)

Berre Kristin sa...

Så fine hjarte du syr!! Spanande med julemesse, men du er kanskje meir erfaren enn meg? ;)

Janne Tove sa...

Flotte hjerter og fine smågraner - lurer litt på eit kunstig tre i år. I fjor hadde eg gran berre ute - rett utanfor stova med lys og stor nisse ved sida av. Men i år vil eg ha eit inne og...trur eg:-)) Kos deg vidare med førebuingane:-))

Klem klem

Tua sa...

Utrolig fin hjertepynt du lager. Jeg ble veldig inspirert:)