søndag 6. november 2011

Snart er det Julemesse!

Det går utrolig fort til årets Julemesse på Vestby prestegård 19. og 20. november. Under to uker igjen nå. Så symaskinen har vært i flittig bruk de siste dagene. Jeg holder nå på med trekkene til oppskrift permene mine. Nedenfor kan du se noen av stoff og farge kombinasjonene jeg lager.






Det er alltid spennende å se om det en har laget vil slå an på messen. Men skulle jeg bomme helt er det jo ikke lenge til jul. Og så får en bare håpe at det er mange i familien som ønsker seg slike permer. :0)

En riktig god søndag til dere alle. :0)

6 kommentarer:

Berre Kristin sa...

Så spanande!! Håpar du har ei avansert symaskin som syr for deg, for det såg vanskeleg ut å sy den der teksten;) Lukke til! Her er det julemesse til helga igjen... Hjelp;)

Emidoras verden sa...

Lekre omslag!!
Disse blir garantert solgt!
Synes du skal lage deg en Epla butikk med alt det fine du lager.Tipper det blir omsetning:)
Ha en fin kveld!
Klem.

Janne Tove sa...

Kjempeflott - synd at mi syster som bor på Vestby ikkje er heime den helga, for då kunna eg ha besøkt ho og fått med meg messa....
Veit ikkje om du lagar permer til andre oppskrifter...men kva med ein perm til "mine strikkeopskrifter"??? Det er jo slik i vinden å strikke for tida og eg som sikkert mange andre strikkarar har mange lause ark med oppskrifter som ligg å sleng...
Lykke til med messa og så må du ha ei flott veke:-)
jannetoveklem

Karna sa...

Kan ikke skjønne noe annet enn at disse skal slå godt ann...kjempe flotte!

Det er jo så koselig tid nå, kan lage og prøve oss frem med diverse prosjekter...koser meg!

FruEnerstad sa...

Hei! Så fine de blir! Regner med at de kommer til å gå som varmt hvetebrød. Hvis du har bruk for hjelp så er jeg klar :)

Anonym sa...

Så koselig blogg du har! Her er også messeforberedelsene i full gang! De permene var fine, får jeg tid til å forlate min egen stand skal jeg ta en titt:) Lykke til med innspurten!
:) Fra Ingun Engelberg