torsdag 16. mai 2013

Gratulerer med dagen!



Jeg vil bare ønske alle en riktig god 17. mai feiring i morgen. Håper dere alle får en flott dag!

Bildene er ikke hentet fra årets syrinblomstring for den har ikke startet enda. Jeg tror det er med våren som med meg i år, litt på etterskudd. Her er det siste innspurt på skole med to eksamener de neste 14 dagene, så hus, hage, drivhus, mann og barn er litt forsømte for tiden. Så nå gleder jeg meg virkelig til sommerferie og litt roligere dager. Men for de av dere som har fulgt med her inne og som lurer på hvordan det gikk med medikamentregnings eksamen, kan jeg opplyse om at den er bestått. :) Noe som er utrolig deilig.

Ha en riktig fin 17. mai feiring, så lover jeg å komme sterkere tilbake med litt flere innlegg her på bloggen og kommentarer hos alle dere flotte bloggere der ute når siste eksamen er ferdig i slutten av mai. :)




2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Lykke til med eksamensinnspurten!!
Ønsker deg en flott feiring :)

Tins roser sa...

Syriner er skjønne innslag i hagen! God helg!