fredag 19. juni 2015

Liten oppdatering


Det er veldig lenge siden jeg har blogget nå, men her kommer det et livstegn fra meg. Grunnen til mitt lange fravær fra bloggingen har vært innspurten på mine sykepleierstudier. Det har tatt mye tid og krefter, og det har rett og slett ikke vært så mye hage og kreative sysler å blogge om.

Nå er studiene gjennomført og på tirsdag fikk jeg mitt vitnemål og autorisasjon som sykepleier. Til mandag begynner jeg å jobbe og livet kan igjen komme tilbake til en litt mer normal rytme håper jeg.



Dagens bilder er hentet fra drivhuset. Det er velig deilig å igjen kunne holde på der inne uten å ha dårlig samvittighet for en eksamen jeg burde lese til eller en oppgave jeg burde skrive.



Jeg har planer om å komme i gang med flere kreative prosjekter, så du skal ikke se bort i fra at det blir flere blogginnlegg fremover.


Ønsker dere alle en riktig fin fredag og helg!

4 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer med fullført studie! Godt jobbet;)

Unknown sa...

Sy hyggelig du har det i drivhuset! Kos deg :)

Turid sa...

Gratulerer som sykepleier :)

Vivishagerom sa...

Så koselig du har det i drivhuset ditt. Hyggelig med en oppdatering fra deg. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Klem Vivi