onsdag 15. juni 2011

Lek med garn.


Jeg er en person som skjelden sitter i soffaen uten å holde på med et håndarbeide. Jeg synes også det er gøy å lage små ting som er raske å lage. Da kan jeg leke meg med garntyper og teknikker. I og med at det er verken mye tid eller penger som ligger i disse prosjektene er det ikke så nøye om ikke alle blir helt som jeg hadde tenkt eller rett og slett litt mislykket.

Her om dagen lekte jeg meg litt med pt2 garn jeg hadde liggende og en heklenål. Resultatet ble en blomst som jeg tovet i vaskemaskinen. Jeg synes den ble litt festlig.  Den er ganske stor med en radius på ca 10 cm. Hva jeg skal bruke den til har jeg ikke bestemt meg for enda. Kanskje den ender som en nål eller som pynt på en veske eller en pute, vi får se.

Ønsker alle en fin og kreativ kveld. :)

4 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Artig liten sak:) Morro med sånne småprosjekter:) Ha en god kveld du og:)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så kjempefin den ble da, gleder meg til å se hva du bruker den til :)
Ha en fin kveld, klem.

FruEnerstad sa...

Kjempefin!
Endelig har jeg fått tilbake muligheten for å kommentere... Yippi!!

Timotei sa...

Så lurt! Det er spennende med toving!