søndag 19. juni 2011

Morro, gjørme og lite søvn

Da har Jenny kommet hjem fra aspirantleir i 4H. Jeg må tilstå at jeg på fredag, når vi satte opp lavoene i øs pøs regnvær, var glad det ikke var jeg som skulle sove ute de neste to nettene. Men jeg tror faktisk at det var vi voksne som bekymret oss mest over regnet og værforholdene. Ungene har storkost seg til tross for mye regn.

Alle ungene fikk velge kurs/aktivitet de skulle delta på. Jenny valgte "form og fantasi", eplet faller vist ikke så langt fra stammen...


Hun lagde dette flotte bildet som skal henges opp på rommet hennes. Det var utrolig hyggelig å se alle de andre flotte bildene de hadde laget og ikke minst hvor stolte alle ungene var over hva de hadde fått til.

De lage også gipsmasker av hverandres ansikter. Disser var også dekorert i fine farger og mønstre. Veldig gøy å se all kreativiteten hos alle ungene.



Som et hyggelig minne fikk alle med seg et fint gruppebilde med alle deltakerne.

1 kommentar:

FruEnerstad sa...

Hei Jenny!
Så flink og kreativ du er! Jeg gleder meg til dere kommer på sommerferie; kanskje vi kan sy litt igjen?

Klem fra tante : )