torsdag 23. februar 2012

Gledelig overraskelse!



Da jeg kom hjem fra jobb i dag ble jeg møtt av noen ganske stolte jenter med en veldig gledelig overraskelse. Jentene hadde nemlig, sammen med en venninne som var på besøk, bakt den lekreste sjokoladekake. Oppskrift hadde de funnet på nettet. Og ikke bare var kaken lekker å se på, men den var veldig god også. Så etter at middagen var unnagjort spiste vi kake til magen sto rett ut. :0)





Innsattsen ble ikke mindre imponerende når jeg oppdaget at oppvasken var tatt og at kjøkkenet faktisk så ganske i orden ut. Mmmm...

Riktig god torsdagskveld, snart er helgen her igjen. :0)

3 kommentarer:

Trine sa...

For en flott overraskelse! En gjeng med fine jenter du har i hus :)
Jeg gleder meg til barna mine blir så store...

Janne Tove sa...

Åhh så kjekt å kome heim til slike kjekke jenter - huskar då mi var 12 og stadig overraska oss når vi kom heim frå arbeid. Blir spennande å fylgje frøa dine framover. No er alt pakka og klart for 14 dagar med sol og varme - så no skal eg hente energi sakte men sikkert. Takk for gode ord hos meg og god helg:-)) Klem

Anonym sa...

Kaka var god :D