fredag 21. juni 2013

Påfyll!



I dag har jeg fri! og det har vært en perfekt morgen. Først frokost med familien så en lang tur i skogen for så en rolig stund hvor jeg laget meg min første kopp med te i drivhuset. (Veldig enkelt nå som jeg har vann og strøm.) Etter et spennende men krevende år kjenner jeg at både hode og kropp er slitene og at jeg trenger å hente meg litt inn og få litt påfyll. Og denne morgenen har vært en god start. :)






Som dere ser har jeg endelig fått plantet en drueplante i kummen i drivhuset. Har hatt planer om dette en stund og nå er den endelig på plass og vokser villig. Sammen med druen har jeg plantet Salvie, leste ett sted at de var gunstige for hverandres vekst, og det virker lovende så langt. :)




Vil ønske dere alle en riktig fin fredag og helg!

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Heldig er du som har drivhus, synes det ser så koselig ut. Det er fint å få en fin start på dagen, skjønner godt du må hente deg inn litt etter dette året. Nyt helgen du :D Klem

Vivishagerom sa...

Så koselig med slike drivhus sysler. Det er så herlig å ha et eget lite sted for både oss, og plantene :))

Ønsker deg en fin lørdag. Klem

Inger Marie sa...

Så hyggelig fra veksthuset ditt!..med vann og strøm er det jo lettvint:)
Ha en fin midtsommer-helg:)