søndag 5. juli 2015

Fargelegging en hobby for alle!

 
 
Jeg har to jenter som lenge har vært veldig glade i å tegne. Nå har vi kastet oss på fargeleggings trenden også. Det er utrolig avkoblende og gøy å sitte slik å fargelegge, mye av den samme følelsen jeg får når jeg strikker. Ekstra gøy blir det når en kan sitte flere sammen.
 
 

 Jenny valgte å tegne sitt eget motiv som hun senere fargela.


Ingrid fargela et postkort. Det er enda ikke bestemt hvem som skal få dette personlige og sommerfriske kortet i posten, men jeg vet at jeg hadde satt pris på det hvis det var meg.


Fordelene med fargelegging er at du ikke trenger å være flink til å tegne for å få det til, det passer for gammel og ung, det krever ikke mye dyrt utstyr bare en tegnebok og fargeblyanter og du kan gjøre det over alt, på hytta, i båten, på kjøkkenbordet hjemme, du trenger ikke stor plass.


Ha en riktig fin søndag og uke som kommer!

3 kommentarer:

H. sa...

Åhhh, som jeg elsker å fargelegge da jeg var barn !
Da jeg så disse bøkene var kommet, har jeg villet kjøpe meg enn, men så glemte jeg det da jeg skulle dra til Italia !? Jaja, er vel å få kjøpt når jeg kommer tilbake igjen, tenker jeg.

Deilig med litt avkobling - og denne må da være inspirerende med alle valgets farger....?

God sommer !!

ladies hand tattoo sa...

I love winter white. So beautiful.

Fashions sa...

What a good blog you have here. Keep Your Work Up....