tirsdag 28. desember 2010

Bilder av den ferdige gangen

Jeg kom på nå at jeg ikke har vist bilder av hvordan gangen ble. Så her kommer noen bilder. Vi er ferdige med å male, men det vil nok ta litt tid før alle møblene og tilbehøret er på plass.




Denne veggposen til juleposten er det noen år siden jeg laget. Med en ny koselig knagg synes jeg den passet fint i gangen.


Denne gangen ble vi veldig fornøyde med fargen og det ferdige reslutatet.


I døren inn til kjøkkenet har vi hengt opp mistelteinen. Så da er de bare å benytte anledningen for de som ønsker. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei.
det var en nydelig farge du har i ganga.hva heter den? skal male litt på ei hytte,og falt for den fargen din;)

Hobbybruket sa...

Hei. Fargen det er malt med i gangen er en Annette Sturk farge som de har i Fargerike butikker. Jeg finner ikke boka mi med oversikt over navnene på fargene, men jeg skal lete litt så kommer jeg tilbake til navnet. Vi er fremdeles veldig fornøyd med fargen og den er lett å kombinere med andre farger. :o)