torsdag 9. desember 2010

Tusen julelys

Utenfor Audmax på UMB i Ås står dette utrolig vakkert pyntede treet.

Jeg kjørte forbi det her en dag og tenkte at jeg måtte komme tilbake en kveld å ta noen bilder av det når det var mørkt. Det er et storslått og vakkert syn og spesielt nå som hele treet er dekket av snø og rim i tillegg. Rett ved siden av står også denne skulpturen som jeg også synes er ekstra flott med all isen.


Disse stolpene som glitrer i mørket skaper også en flott stemning.

Skulle du befinne deg i nærheten av Ås en kveld burde du ta deg en tur bortom. Og skulle du ikke være i nærheten får du se på bildene i steden for, selv om de ikke er like imponerende som virkeligheten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Lise!
Du vet nok ikke det her, men din blog fungerer som min adventskalender! Jeg er derfor litt fortørnet over at du har holdt fri i et par dager...
Kjempefine bilder!! Gleder meg til du er på G igjen med nye sprell!
Klem June