onsdag 15. desember 2010

Ny rekord

Da har jeg satt ny rekord på IKEA. I går klarte jeg det utrolige å komme ut fra IKEA med 2 Ingolf barstoler til kjøkkenet og en slunken pose med 2 pakker servietter (til juleavslutningen til jentene), pepperkakedeig og en stekespade. Ingen t-lys en gang. Dette er helt klart rekord.

Forklaringen ligger nok i at jeg som nevnt tidligere hadde med min mann. For han er IKEA ett av de verste stedene han kan være og han går derfor inn for med stor iver å gjøre plagen så kort som mulig. Vi strenet derfor gjennom hele butikken med flest mulig snarveier og færrest mulige stopp. Nå viste det seg desverre at en av stolene hadde en skade i lakken. Siden min man jobber i nærheten er han derfor så heldig at han får en ny tur til IKEA for å bytte.

Om IKEA turen gikk unna i en fei, ble konserten med Oslo Domkor og Sølvguttene en rolig og vakker opplevelse. Akkurat det avbrekket en trenger i en litt hektisk førjulstid.

Ingen kommentarer: