torsdag 23. desember 2010

God Jul

Da er jeg endelig i mål. Den siste pakken er pakket inn, huset er pyntet og vasket, vedkurvene er fulle, kjøleskapet holder på å sprekke, dukene er strøket og nytt pentøy til ungene er kjøpt inn. Nå kan jeg sette meg ned og la julestemningen sige innover meg. En veldig deilig følelse.


Det er god å kunne krype opp i soffaen med tente lys på bordet, såpelukt i luften og nesten ikke noe rot i sikte. Det er et øyebikk som bare må nytes for det skjer ikke for ofte. Jeg gleder meg veldig til noen avslappende dager med god tid til familien.



Jeg har også fått laget hjemmelaget marsipan med sjokoladetrekk. Mmmmm farlig god.
Til slutt vil jeg bare ønske dere alle en riktig GOD JUL.
Jeg regner med at det kommer noen nye innlegg i julen så høres vi snart igjen.

Ingen kommentarer: