fredag 19. november 2010

Julemesse kaos

Da er det snart Julemesse. Jeg holder nå på å pakke ned alt jeg skal ha med meg, og det er ikke lite. For uten om det jeg skal selge er det mange trekasser, bokser og kurver som jeg bruker til å bygge opp standen min som også må med. Akkurat nå står det meste ut over kjøkkengulvet. Jeg har planer om å få bært alt ut i bilen før ungene kommer fra skolen, slik at det er fysisk mulig å komme frem igjen her.


Jeg fikk i går kveld montert de siste strikka putene mine. Så nå ligger de pakket ned sammen med alt det andre som skal med til messa. Jeg synes de ble veldig fine og har bestemt meg for at jeg må lage noen vi kan ha er hjemme også.

Nå må jeg få pakket ferdig. Vi sees snart, da vil jeg ha med bilder fra messa. Ha en flott dag.



1 kommentar:

Hjertelig sa...

Gleder meg til messe, blir nok ikke før søndag ser det ut til. Lørdagen går med til festforberedelser.