tirsdag 23. november 2010

Jeg lot meg friste...

Jeg lot meg friste... og jeg er kjempe fornøyd.

Jeg kom over disse utrolig dilige vottene fra Lovely Planet hos Kolafei i Vestby i går. De er i ull men har et deilig freece for. Så nå kan kulda bare komme. Jeg klarte heller ikke å motstå denne lille pungen. Den blir veldig grei å ha til nøkler og andre småting som jeg aldrig finner igjen i min litt for store veske.



De hadde disse i sort med grå dekor og brune med rosa dekor også. Det vanskeligste var ikke om jeg skulle kjøpe de, men i vilken farge. Du kan få kjøpt lue og et veldig stilig skjerf til også, så det kan tenkes jeg må ta meg en tur innom de igjen snart.

Disse produktene er håndstrikket i Nepal av voksne kvinner. Kvinnene får ekstra betalt fra Lovely Planet for sitt arbeid og det er jo rett og rimelig.

Ingen kommentarer: