onsdag 1. august 2012

Høyt & Lavt!


Det har vært en super dag, med små og store utfordringer, mye fysisk aktivitet og stor mestingsfølelse. I morgen kommer jeg garantert til å bli støl på de mest usannsynlige steder. Kjenner jeg har brukt muskler jeg ikke viste at jeg hadde. :o)


Vi har nemlig brukt hele dagen i klatreparken Høyt & Lavt som ligger i Vestfold fylke. De har klatremuligheter og utfordringer for alle. Fra oss mammaer med litt høydeskrekk til de tøffeste storebrødrene. :o) Har du lyst til å lese mer om denne parken kan du gå inn her.









Jeg må få takke for alle de utrolig hyggelige kommentarene på forrige innlegg. De betyr utrolig mye. Og et stort velkommen til nye følgere som har lagt seg til. Kjempe hyggelig at dere vil bli med videre.

Nå skal resten av kvelden tilbringes på sofaen med bena litt høyt. Kjenner kroppen trenger det. :0)

Håper dere også har hatt en flott dag og riktig god august. :0)

6 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så tøff du er! Dette så både skummelt og morsomt ut på en gang. Kjempeflott klatrepark;)

Tovepia sa...

Dette så virkelig spennende og artig ut, men skjønner godt noen muskler fikk spent seg:))
Ha ei god uke videre, klem;)

Humlehagen sa...

Å, dette så både høyt ut og utfordrende må jeg si!:)Sikkert kjempegøy for store og små!Ønsker deg en fin kveld!:)

Lisbeth sa...

Så tøft!
Tror nok kanskje(helt sikkert) at jeg hadde kviet meg for å klatre her...
Hatten av for deg!

Emidoras verden sa...

Gubban..dette hadde ikke jeg tort med min høydeskrekk..
Sikkert topp trening for både store og små.
En strekk på sofaen er vel unt etter en slik dag:)
Fortsatt fin kveld!
Klem.

H. sa...

Modig gjort !
Kan tenke meg dette er en utfordring, og sikkert en god følelse når man tør og får det til - vet neimen om jeg hadde turt alle klatre oppgavene her....hihi...

Forresten, et veldig bra tips - ante ikke om denne parken og jeg bor i Vestfold (okey, innflytter for 5 år siden....:)