torsdag 16. august 2012

Til topps!


Her kommer noen bilder fra turen vår til Gausatoppen sist lørdag. Som dere ser var vi utrolig heldige med været. Solen skinte fra nesten skyfri himmel og det var minimalt med vind. Virkelig en fantastisk tur!


Turen har nettopp startet og vi skimter toppen i det fjerne.


En liten matpause mens vi nyter utsikten. :o)


Viktig med mye vann på en slik varm dag i fjellet.


Det var ikke bare tobente som var ute å gikk i fjellet denne dagen.


Toppen nærmer seg!



Sjelden har nystekte vafler og brus smakt så godt. :o)







Utsikten er bare helt fantastisk fra toppen. Det sies at du på en klar dag som denne kan se 1/6 av Norge.


Her hjemme har hverdagen kommet tilbake denne uken. Ungene startet på skolen igjen i dag og eldstemann har nå begynt på videregående. Hjelp som tiden flyr. Og tirsdag begynte jeg på min bachelor grad i sykepleie. Det har vært tre morsomme, spennende, forvirrende, slitsomme og fullbookede dager. Med utrolig mange nye hyggelige mennesker og inntrykk. Jeg tror jeg har tre spennende, lærerike og krevende år foran meg. :0)

Nå er det bare en dag igjen til det er helg Den skal jeg bruke til å få lest litt, men også til å få malt litt mer på huset siden mannen nå er opptatt på jordet. Håper dere alle får en riktig fin helg når den tid kommer. :o)


5 kommentarer:

Tovepia sa...

En god følelse å nå toppen:) det så aldeles nydelig ut;)
Spennende år i møte, du, men du kommer sikkert til å stortrives;)
Ha ei flott helg, klem fra mæ;)

Inger Marie sa...

Så fantastisk utsikt..og så heldige med været! En flott tur dette:))
God helg :))

Lisbeth sa...

Det ser flott ut :)
Har aldri gått slike toppturer, jeg bør kanskje prøve...
SÅ spennende det blir å begynne på sykepleien! Masse lykke til :o)

Klem

Randi sa...

Fantastiske bilder! En slik nydelig tur kan man leve lenge på, flotte minner å ha med seg nå når det går imot høst.

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Verden forandrer seg når man sitter på en topp. Alt annet blir så lite og ubetydelig:))

Herlige bilder:))