tirsdag 4. januar 2011

Og brått ble det tomt...

Nå er all julepynten borte og det er ganske deilig. Jeg storkoser meg når jeg begynner å pynte til jul i begynnelsen av desember, men jeg må tilstå at når vi har passert nyttår da er jeg ferdig med julen. Det eneste problemet er at det blir så veldig tomt med en gang etter at all julepynten er borte. Det er i grunnen ganske greit med litt mindre pynt overalt men det blir litt glissent enkelte steder. Og jeg har store problemer med å huske hvordan det var før all julepynten kom frem. Jeg kan liksom ikke huske at det var så tomt... Men jeg skal ikke rydde bort alle lysene. Selv om sola har snudd og dagen faktisk er 16 minutter lenger, er det enda en stund til som jeg kan kose meg med levende lys, fyr i ovnen og lange kvelder med kos og hygge.

Ingen kommentarer: