mandag 30. mai 2011

Liten tur i kjøkkenhagen


Agurkplantene i drivhuset blomstrer og det har begynt å komme små agurker. Gleder meg veldig til jeg kan smake på den første. :)



Sukkerertene som jeg sådde i våres har kommet fint og i dag fikk jeg satt opp netting slik at de har noe å klatre i.


Sukkerertene deler kasse med sommerkål.


Jordbærplantene har vokst god siden de ble plantet og det har nå kommet jordbærkart. Men det er nok først til neste sommer vi kan glede oss til litt større mengder med bær.



Jeg har fått bundet opp agurkplantene. Disse vokser raskt, en kan se forandring fra en dag til en annen.

Men nå får jeg skynde meg ut igjen. Det er fremdeles noen blomsterbed som trenger litt omsorg og i morgen er det meldt regn igjen.  Ha en flott dag.

1 kommentar:

Karna sa...

Åhhh så flink du er, har ikke dullet meg til å så i kassene mine enda...huff...og i år så må en jo så sine egne agurker ikke sant...

Tusen takk for trøstende ord, veldig fint gjort av deg!!!