onsdag 19. oktober 2011

Jubileum.



I disse dager er det 1 år siden jeg la ut mitt første innlegg på denne bloggen. Dette året har gått utrolig fort. Jeg har lært mye men jeg kan vel trykt si at jeg har mye igjen å lære om blogging. Jeg har satt sammen noen av bildene du har kunnet se på bloggen i løpet av dette året.

En av de tingene jeg synes er ekstra gøy med å blogge er alle de flotte menneskene en kommer i kontakt med og alle de hyggelige kommentarene de legger igjen. En av de nærmeste dagene vil jeg runde 10.000 treff på boggen og det er jeg ganske stolt av. Det er også ekstra gøy at flere er innom her jevnlig. Tusen takk til dere alle sammen. :0)

8 kommentarer:

Underberget sa...

Gratulerer så mye med 1.års dagen:-)

Mariann sa...

Gratulerer med jubileet! Flotte bilder du har satt sammen.

Janne Tove sa...

Gratulerer med jubileet - veldig enig i det du skriver om blogging - morsomt å bli "kjent" med mange ander rundt det lange land:-))

Klem jannetove

Unknown sa...

Nydelige bilder og ja et år går så altfor fort,
legger meg som følger for du har en så koslig blogg.

Ha en fin kveld , Marit.

Trine sa...

Gratulerer med 1-årsjubileum!

FO - 2 sa...

Fine collager og (hage)gleder! :)
Gratulerer med markeringen,
og kos deg videre med bloggingen.

Jeg har blogget i fem år snart,
og merker at inspirasjonen går i bølgedaler...
Men det er GØY, ja!

Berre Kristin sa...

Gratulerer, slik litt på etterskot:) Kjekt å blogga og bli kjend med nye folk! Og samtidig ha ein kanal for det ein ynskjer å dela med andre:)

Karna sa...

Grattis med 1 års dag...koselig å komme innom bloggen din, så jeg håper du fortsetter....God mandag!