søndag 25. desember 2011

En hyggelig kveld!


Vi hadde en veldig hyggelig julaften her hjemme i går. Vi var så heldige at vi fikk feire kvelden med familie på både min og min manns side og med smått og stort var vi 15 stykker.


Bildene i dagens innlegg er hentet fra vårt julaften bord. Som dere ser er liker jeg det tradisjonelle på julaften. For meg hører rødt med, og gjerne i kombinasjon med hvitt, litt grønt og naturtoner.


Jeg liker også godt å bruke ting jeg har fra før her hjemme når jeg skal pynte bordet. Så i år fikk de gamle sandkakeformene jeg har arvet gjøre nytten som telysholdere.



Serviettringene har jeg heklet av hyssing og pyntet med en enkel rød hjerteknapp.




I dag nytes dagen i ro og fred med mann og barn, før det braker løs med vårt årlige familieselskap i morgen. Da regner jeg med at vi blir rundt 50 stykker med smått og stort, og hele huset kommer til å være fyldt med prat, latter og ikke minst barn som løper rundt.

Jeg vil ønske alle dere som er innom en fortsatt god jul!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelig julebord og fine bilder , da er det et år til neste gang men det er mye moro mellom jul og nyttår også.
Kos dere videre , klem fra Marit.

Janne Tove sa...

Slikt et vakkert bord du har og for en energi du må ha som kan få laga alt så fint. Vi var 4 rundt bordet og jeg syns nesten det var nok i år jeg. Men før i tida hadde jeg også mange mange til bords og syns det var stas. Ønsker deg lykke til med selskap i morgen - og god romjul - klem

Berre Kristin sa...

Utruleg fint julebord:) Ha ei god jul vidare:))

Hanne sa...

Heisann:)
For en utrolig inspirerende blogg du har! Kom over bloggen din her om dagen når jeg søkte etter inspirasjon til årets advnetskalender.. Nå har jeg skaffet stoff, klart til å lage slik du gjorde med poser på trappen:):)

Kikket videre på bloggen din, og fant disse herlige serviett holderne, så det blir prosjektet til helgen hyttetur... :)

Legger meg til som følger her, å kommer nok ofte tilbake:)
Ha en fin søndag:)
Klem fra Hanne