torsdag 22. desember 2011

Julegaver og litt dill!



Jeg holder nå på å pakke inn de siste julegavene. Dette er en koselig jobb. Jeg liker å gi fra meg gaver som ikke bare er spennende inni, men som også er pene å se på. Og har jeg litt tid er det gøy å dille med detaljer på innpakking og navnelapper.


I år blir noen av pakkene i sølv og hvitt, og med snøkrystaller som tema. Snøkrystallene på navnelappene er stanset ut av et sølvfarget papir.



Noen av gavene går også i naturtoner.


Her har navnelappene fått et felt med stemplet tekst. Hvis du ser godt etter kan du se at teksten på gavepapiret sier God Jul på mange forskjellige språk.



Hvordan går det hos deg, er du ferdig med å pakke inn alle gavene dine? Jeg har noen igjen, så jeg får vel sette igang igjen. Ha en god kveld og takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen. De setter jeg veldig stor pris på. :0)

1 kommentar:

Janne Tove sa...

Jepp ferdig og de ligger under treet her eller er levert:)) Men plutselig kan det skje at jeg finner på å kjøpe noe ekstra:-))

Fin kveld til deg:-))