tirsdag 13. desember 2011

Nye klær til strikkedukkene!





Julekalenderen har de siste dagene inneholdt noen nye strikkede klær til Arne & Carlos strikkedukkene. Du kunne jo ikke fly rundt i bare undertøyet nå midt på vinteren. :0)

Den ene dukken har fått lilla kjole med hvite knapper og broderte blomster.


Den andre dukken har fått grønn poncho med høy hals og et mønstret skjørt med en liten heklet kant som pynt nederst.

Jentene her hjemme er veldig fornøyd med både dukkene og de nye klærne. Og jeg må innrømme at jeg koste meg veldig med å strikke både dukkene og de små plaggene. Så det blir nok noen flere plagg og kanskje en dukke til, til bruk for venninner på besøk. :0)
























Håper dere alle har en riktig fin kveld. :0)

5 kommentarer:

Janne Tove sa...

Kjempeflott - jeg forstår ikke hvordan du får til alt det som er så lite...mine fingrer er iallefall ikke skapt for slikt pussel:-)) Her har jeg jobba litt med UFOèr og det er jammen godt å få ferdigstillt noe:-))

Ha en fin adventskveld:-))

Aina sa...

Så kjempefine de ble. Kjenner igjen de flotte plaggene fra boken. Regner med at du har to fornøyde jenter! Sees lørdag.

Evas hobbyer sa...

De er jo så artige :))

Anonym sa...

Så fine dukker!!!!! gleder meg til å bli ferdig med min, he-he. Tredje forsøk, men jeg merker at med riktig garn og stålpinner, så blir det mye finere og det er morsommere. Men jeg har i grunnen ikke fått sjekket blogger i jula, eller vært noe særlig på Facebook. Har liksom vært opptatt av å strikke dokker, he-he. Klem grethe

H. sa...

Så utrolig søte disse ble, og ikke minst flotte antrekk du har strikket til dem ;)

godt nytt år !