onsdag 21. desember 2011

Snart er julen her!


Julen nærmer seg raskt. Juleferien har startet for ungene og i dag har jeg fått kjøpt inn de siste julegavene. Jeg har også laget noen gaver i år, men disse kan jeg ikke vise dere bilde av før etter julaften, de skal jo være en hemmelighet. :0)


Vi har også så smått startet med pyntingen til jul, noen av de hjemmelagde englene har fått komme frem. De har tatt på seg strikkeskjerfene sine slik at de skal være klare hvis julesnøen skulle komme. Men foreløpig er det kun et lite hvitt dryss som har kommet.


Jeg har enda noen punkter igjen på lista mi over ting jeg skal gjøre i dag, så jeg får vel stå på litt til før jeg kan nyter resten av kvelden på sofaen med en god kopp med te.

Ønsker dere alle en riktig god førjul kveld! klem

3 kommentarer:

Janne Tove sa...

Vakre engler og deilig med juleferie for jentene. Her har vi baka litt i dag - men det går litt smått - blir ikke like mye kaker i år som før, men da blir de kanskje spist opp:-))

Ha en fortsatt fin kveld:-))

Tovepia sa...

Så koselige og flotte engler!
Her er jeg litt etter skjema, men satser på at jula ringes inn til normal tid uansett hva som gjenstår;O)
Kos deg videre mot julekveld, klem fra meg;)

Berre Kristin sa...

Koselege englar!! Ynskjer deg ei fin julehøgtid :) Klem!